Saturday, September 21, 2013

Byebye Angka 1

Assalamualaikum !
Aigooo.. manyak lama meyy tak bkk ini blog. Busy tak busy laa.. Tak ada benda pun nak cerita kat sini sngt. Tapi kali ni ada. Hahaa. 

Aku ni tak tahu nak start drpd mana ni. Yea.. mgkin aku nk berkongsi cerita sket atau kegembiraan sket. 

From: Laila :)

From: Deeja :)

Mana " From: Suriyanti" weeeeeiiii! haha. so swweeeettt of my roommates :* biarlah simple pun hadiahnya. I really appreciate it. :)) 

Mula2 mcm mencari jugak, manaaa laa roommate2 aku tak wish pun birthday ni. Aku melaung kat diorg asal tak wish bfday aku,deeja siap jelir lidah taknak wish, laila plk buat dunno. Malam tu diorg kasi aku coklat atas ni sambil wish. Haha. Aku sukaa :D


Yang atas ni plk from Dayah,cik kembang kite. Mati2 la sebenarnya aku ingtkan dayah belikan tudung utk aku, rupa2nya baru aku ingat yg aku ada kasi pinjam tdung merah ni kat dia masa tu. Haha. Bg harapan dohh dayah! :P tapi takpe dayah, thank you! :)



Okay, ini geli. Hahah. 
Sebelah kiri korang tu Fatin, bdk tinggi lampai dlm UIA ni. Sebelah kanan tdung hitam tu Miza, taiko UIA. haha. Orang hari rabu pakai tudung putih, dia slamber badak pakai selendang hitam. Aku skema sket bab bab peraturan CFS ni, satu benda je sebab dia : aku taknak kena saman. Leceh seyhh. Kalau kena seman bayar cash time tu jgk xpe, ni kena pergi situ dlu, lpas tu sini, lpas tu situ blek. Ah, leceh.

Btw Miza and Fatin, tttttttthhank yyyyou :/ *gaya gagap* sbb geli mungkin? Hihi. Thank you mija and mekteng! aku dapat rasakan kasih sayang kat situ. Haha. e e e e eeeww. xD

Balik rumah minggu tu dapat ini. Yeaaaayyyy!:DD
Best rasanya dapat celebrate bfday sorang2 dgn ramai org. Haha. Faham? selalunya kalau smbut bfday dgn family mesti sekali dgn kzen2 yg lain. hehe. nampak tak mcm ada rasa tamak kat situ xD .



Thanks KakLong!!! for treating me this Secret Recipe cake! dia yg belanja, dia yg makan paling bnyk actually okkkayy. haha. 

Kesian, bila dah ramai2 mcm ni umi dgn ayah tak sempat merasa pelbagai jenis cake itu. Tapi sempat suapkan ayah satu sudu. Hihi. Weeeiii !!! aku suapkan AYAH kotttt! kau tak tahu ayah aku pnya ego tu lain macam sket. Please laa.. beliau mmg kurang sama dgn ayah2 org lain. Selalu benda2 mcm ni aku nk kasi, mesti dia tolak. Tapi kali ni aku nk suap,dia terima! Haha. A'ah, tapi mmg laa..ayah tak wish pun bfday aku, and I'm okay with it. Dah biasa sngt kan :) Aku bersyukur aku masih lg ada ayah yg dapat melengkapkan hidup :)


Yeaaaayyy! This is my cake babyyyyyy :* but my BlackForestCheeseCake was not theeeere. Me is so saaaddd. 

Pergi Secret bnyk cake yg dah out of stock. Indulgence kegemaran ramai pun dah habis. Woooiiii... mana diskaun utk aku dooooee Wawa???? aku ni pekerja lama situuu. Tak patut k tak patut xde diskaun utk aku, birthday girl nieh. haharrr xD


Okay, this is the laaasssttt parrtttyyyy !
Nampak ? diorg prank aku dgn lakonan ngokngek diorang malam tuh. 
Konon2 Iphone kena curi bagai lah, apa lah itu lah ini lah. Haha. Tak boleh blar.

Aku malas nk cerita panjang sebenarnya, memandangkan aku nk pergi beli makanan sekarang. Haha. Bukan aku sorang je kena, Dyba pun kena sbb tarikh bfday kami dekat2 je and yg prank kiteorg ni roommate2 dyba. 


Dia ni paling emotional masa diorng tngh berlakon malam tuh. Tgh marah2 siasat siapa yg curi Iphone (eh Iphone kooottt baru beli 3hari lepas) sekali kena. Haha. Nasib baik air dgn tepung je. Dibaginya bnda lain? Aihh.. berasap jgk aku.


Yela.. terima kasih Arfah,Puteri,MekYah,Aini,Yana and Lela, sbb berjaya membongokkan kiteorang dgn lakonan korang utk prank aku ngn dyba. Haha. 

Aku sebenarnya dah agak since Mekyah tnya aku " eh Iman? dah mandi dah? asal mandi duluu" tp aku tak fikir panjang la sbb kalau nk prank pun bfday mcm dah lama lepas. Haha.
Then, masa Arfah tgh 'menangis' masa situasi tgh klimaks time tuh. Haha. Aku rasa Arfah tersalah pndang aku laa aku ingtkan dia menangis btul2, tp time tu aku tgk air mata pun xde. Dalam hati"dia ni menangis macam mana?" , disbbkan keadaan tgh genting aku mlas la nk tnya knp dia menangis xde kluar air mata pun. :p bongok seeyy. Haha.


APA-APA PUN TERIMA KASIH KORAAAAAAAAAAANNNGGG! yg wish aku, yg bg hadiah kat aku, yg prank aku. 
Aku hargai sngt2, dlm jgka umur aku kali ni la celebrate bfday paling gempak sekali. Haha. Aku bkn tiap2 tahun pun celebrate bfday. :))

Aku nyaris lupa sebenarnya bfday aku dek bnyk kerja pnya pasal. Tapi si dyba ni la menyibuk nk tarikh bfday sebelah aku! Haha. tengok? aku dah ingt bfday aku. :p

Ok la, aku nk g beli makanan. Haha bye. 

Guys, wish me luck for final exam! >.< 
- xoxo (Iman) *aiceh :P

No comments: