Friday, November 4, 2011

Huhh...


Hampir 10minit aku mengadap page 'create post' nieh,aku tak tahu ape nk tulis.tp ape yang pasti...





...aku akan rindu kelas ni nanti.bukan nanti,sekarang pun aku dah rasa.
Oh,sesungguhnya..orang kata la..zaman persekolahan,zaman belajar lah yg ppppaaaaaaaaaaling best!
ok...aku akan cuba menghayati kata2 itu.

Em,akuuu....aku dah tak tahu nak cakap ape.tp sebenarnya banyak bnda yg aku nak cakap.tapiii.....
okay,aku penat.

Tak.sebenarnya aku sedih.
sedih sbb hari ni last aku and member2 dok dlm klas sama2.tp aku rasa gembira gak.eh,ntah lah,aku pun tak tahu.

  ~NOVEMBER~

~DECEMBER~

Cukup-cukup sebulan kan.memang terrbaiiiikk...~~ =.="
tepat 12.46 tgh hari,mak aku ajak g Somalia pon aku dah tak kisah dah.

Guys,wish me luck.
Doakan aku supaya aku bole jawab soklan2 spm tuh.seikhlas hati aku ni,tak kira lah siapa2,aku minta maaf sangat2 kalau aku ade tersilap cakap,tersalah perbuatan secara sengaja atau tak sengaja.aku minta maaf kalau aku ade sakitkan hati kamu orang.lagi sekali,AKU MINTA MAAF.and honestly,aku pun dah maafkan kesalahan kamu orang terhadap aku seikhlas hati. :)) 

WEEEEEEEEEEHHHHHHHHHH!!!!!! 
>.<
aku takut S.P.M

2 comments:

Widi Dede said...

hihihi rindu masa2 school :)

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM100, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

Nik Iman said...

hm..kan3?? :))